Veronica Mars: The Thousand-Dollar Tan Line
/// polskie tłumaczenie ///


piątek, 5 lutego 2016

Podziękowania


            „Przede wszystkim wielkie podziękowania należą się Robowi Thomasowi, za wymyślenie świata Weroniki, oraz za to, że każdy z nas może znaleźć w nim miejsce dla siebie.
            Lanie Davis – bez Ciebie ta książka by nie powstała, Twoje opinie i Twoje wsparcie były nieocenione. Moje podziękowania kieruję również ku Bobowi Deardenowi i Deirdre Nagan, którzy pomogli mi rozwinąć tę historię. Cała ekipa Random House – moja wdzięczność za Waszą pomoc, nie ma końca. Szczególnie dziękuję Andrei Robinson, Beth Lamb i Anne Messitte. Dziękuję również: Mattowi Donaldsonowi i Carze Hallowell –za choreografię. Johnowi Prestonowi Brownowi – za wiedzę na wszystkie tematy związane z przestępstwami. Jackowi, Donnie i Zacowi Gragam – dziękuję za Wasze wsparcie.

            Oprócz osób wymienionych wyżej, do powstania tej książki przyczyniła się cała grupa moich własnych, prywatnych cheerleaders którym również pragnę podziękować. W szczególności:Alec Austin, Sarah Cornwell, Izetta Irwin, Jennifer Gandind Le, Patrick Ryan Frank i Kyle John Schmidt.” 


– Jennifer Graham

2 komentarze:

  1. Właśnie widziałam Twoj komentarz na filmwebie! Nawet nie wiesz, jak się cieszę, że podjęłaś się tłumaczenia tej książki. Na pewno będę czytać! Z początku mogę mieć problem z systematycznością, ostatnio jestem zdezorganizowana i narobiły mi się zaległości w czytaniu blogów, ale postaram się wkrótce znów czytać regularnie. I na pewno będę tu zaglądać :)
    Życzę powodzenia w tłumaczeniu, dużo wolnego czasu, motywacji... :)
    Pozdrawiam
    innaodinnych.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiedziałam, że komentarze mogą być tak motywujące ;)
      Dzięki wielkie! Właśnie zabieram się za tłumaczenie ósmego rozdziału, więc jest duża szansa, że przetłumaczę całość szybciej niż w pół roku... przecież sesja poczeka :D
      Pozdrawiam!

      Usuń